Kviečiame susipažinti su Alytaus Dzūkijos mokykla
Alytaus Dzūkijos mokykla yra mokykla.
Toliau, Alytaus Dzūkijos mokykla bus vadinama Mokykla.
Ką mokiniai veikia mokykloje?
Mokykloje mokiniai mokosi daug dalykų.
Pavyzdžiui, mokiniai mokosi:
- lietuvių kalbos,
- matematikos,
- biologijos,
- istorijos,
- muzikos,
- dailės.
Dar mokiniai dalyvauja renginiuose, pavyzdžiui, sporto varžybose, projektuose.
Mokykloje mokiniai mokosi:
- 1 klasėje
- 2 klasėje
- 3 klasėje
- 4 klasėje
- 5 klasėje
- 6 klasėje
- 7 klasėje
- 8 klasėje
Koks yra Mokyklos darbo laikas?
Mokykla dirba šiomis dienomis:
- pirmadienį,
- antradienį,
- trečiadienį,
- ketvirtadienį,
- penktadienį.
Mokykla dirba nuo 8.00 valandos iki 18.00 valandos.
Kuo Mokykla gali Jums padėti?
Jeigu Jūsų vaikas (globotinis) nori mokytis šioje Mokykloje.
Kur galima sužinoti daugiau informacijos?
Daugiau apie Mokyklą galite sužinoti internete.
Mokyklos interneto svetainės adresas yra
- https://dzukijosmokykla.lt/lt
Galite paskambinti telefonu.
Mokyklos telefono numeris yra
Galite parašyti elektroninį laišką.
Elektroninis paštas yra
Kokią informaciją rasite Mokyklos interneto svetainėje?
Informacija Mokyklos interneto svetainėje yra suskirstyta į skyrius.
Šiame tekste aprašomas svarbiausias skyrius. Interneto svetainėje yra skyrius Struktūra ir kontaktai.
Skyriuje struktūra ir kontaktai parašyta informacija apie Mokyklos darbuotojus:
- kokie yra darbuotojų vardai ir pavardės,
- kokie yra darbuotojų telefono numeriai,
- kokie yra darbuotojų elektroninio pašto adresai.
Koks yra Mokyklos adresas?
Mokyklos adresas yra
- Tvirtovės g. 7, 63233 Alytus
Autoriai
- Teksto originalą parengė
- Tekstą vertino: xxxx
- Teksto vertinimą koordinavo:
Iliustracijų šaltiniai:
- https://arasaac.org/
- https://www.freepik.com/
- https://www.inclusion-europe.eu/easy-toread/
- https://pixabay.com/illustrations/
- Microsoft Word piktogramų bazė
Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba
Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.
Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.
© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.
